وزارت-داخله-جنایت-طالبان-بی‌پاسخ-نمی‌ماند

وزارت امور داخله با اشاره به این‌که جنایت تروریستان بی‌پاسخ نمی‌ماند، اعلام نموده که حمله طالبان بر دانش و قلم، شکست مطلق این گروه را نشان می‌دهد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که با تاسف در انفجار ماین مقناطیسی بر موتر حامل یما سیاووش خبرنگار و کارمند دافغانستان بانک، وی و دو تن از همکارانش به شهادت رسیدند.

این یک جنایت و عمل نابخشودنی است که قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند. نیروهای امنیتی و کشفی در هفته‌های اخیر تعدادی از اعضای شبکه‌های ماین‌گذار را بازداشت کردند و تلاش برای دستگیری یا سرکوب این تروریستان ادامه دارد.

وزارت داخله تصریح نموده که تروریستان هر روز توسط نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی به هلاکت می‌رسند. طالبان باید بدانند که حمله به جان مردم، حمله به دانش و قلم هیچ توجیه ندارد و شکست و ناکامی مطلق این گروه را نشان می‌دهد.

در اعلامیه آمده که وزارت داخله ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های قربانیان رویداد تروریستی به ویژه خانواده شهید یما سیاووش، اطمینان می‌دهد که این جنایت بی‌پاسخ نمی‌ماند.

این درحالی است که مولانا حامدالحق، فرزند مولانا سمیع‌الحق، پدر معنوی گروه طالبان در پاکستان در یک کلیپ ودیوئی گفته است که دولت افغانستان باید به گروه طالبان تسلیم شود و جنگ‌افزارهای خود را به زمین بگذارد.

وزارت داخله: جنایت طالبان بی‌پاسخ نمی‌ماند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد