وزارت-داخله-در-مورد-حمل-سلاح‌های-بدون-جواز-هشدار-داد

وزارت امورداخله کشور به تمام نیروهای پولیس هدایت داد تا از حمل سلاح‌های بدون جواز، بگونه جدی جلوگیری نمایند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ای که از سوی این وزارت منتشر شده، آمده است که وزارت امورداخله از شهروندانیکه با پولیس شان در راستای تنفیذ قانون و جلوگیری از جرایم در کشور همکاری مینمایند ابراز امتنان می نماید و نیز خواهان ادامه این همکاری ها جهت تامین امنیت بهتر روحی و روانی مردم شرافتمند کشور با پولیس ملی میباشد.

در اعلامیه آمده است که به منظور تامین امنیت بهتر و جلوگیری از گشت و گزار افراد مسلح غیر مسئول، وزارت امورداخله به تمام نیروهای پولیس هدایت داده است تا از حمل سلاح‌های بدون جواز، بگونه جدی جلوگیری نمایند.

وزارت امور داخله به آنعده افراد و شرکت های که استعلام و جواز حمل سلاح شان باطل گردیده، ابلاغ می‌نماید تا هرچه زودتر جهت اخذ جواز حمل سلاح، به این وزارت مراجعه نمایند.

بناًء به تمام متقاضیان واجد شرایط که خواهان اخذ جواز حمل سلاح هستند، رسانیده میشود که جهت دریافت جواز حمل سلاح، به وزارت امورداخله مراجعه نموده، طبق قانون و مقررات، جواز حمل سلاح شان را از این وزارت اخذ نمایند، در غیر آن با متخلفین برخورد جدی قانونی خواهند شد.

قابل اذهان است که وزارت امور داخله، در روند توزیع جواز حمل سلاح سهولت ها را نیز به متقاضیان به میان آورده و به روند توزیع جواز حمل سلاح، شدت بخشیده است.

وزارت داخله در مورد حمل سلاح‌های بدون جواز هشدار داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد