وضع-محدودیت-جدید-برای-گشت-و-گزار-وسایط-پولیس

وزارت امور داخله از وضع محدودیت جدید برای گذشت و گزار وسایط پولیس در پایتخت کشور خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز: در خبرنامه این وزارت آمده است؛ “به هدف کنترول و جلوگیری از گشت و گزار وسایط پولیس درشهرکابل، به تمام منسوبین پولیس هدایت داده می‌شود که من‌بعد تمام وسایط پولیس که از ولایات به کابل داخل می‌شوند، یک روز قبل از داخل شدن به ولایت کابل ازطریق اوپراسیون‌های خود، یادداشتی را در مورد واسطه متذکره وهدف سفرشان را با جزئیات آن با ریاست عمومی پلان واوپراسیون شریک نمایند، تا از طریق ریاست اوپراسیون با دروازه های کابل هماهنگی صورت گیرد.”

وزارت داخله در ادامه تاکید کرده که درغیر آن، اجازه ورود به داخل شهر به آن‌ها داده نمی‌شود و افرادی که از این امر تمرد نمایند، واسطه‌شان توقف و با آمر سیت و مسوولین مربوط مطابق قانون برخورد جدی صورت می‌گیرد.

این درحالی است که روز گذشته امرالله صالح، سرپرست وزیر امور داخله در جلسۀ شورای وزیران گفت: در کابل، پیش از عملیات تهاجمی علیه باندهای مجرمین، هرم جرم را تثبیت کرده‌ایم. هرم جرم 1136 نفری است که کوچکترین‌شان 6 میل سلاح و بزرگترین‌شان 150 میل سلاح دارند. حدود 200-250 نفر اختطاف‌گر و قاتل وجود دارند که به شکل باندهایی در مناطق مختلف فعالیت می‌کنند.

وضع محدودیت جدید برای گشت و گزار وسایط پولیس

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد