وضعیت-امنیتی-شهر-کابل-قابل-پذیرش-نیست

حیات الله حیات، سرپرست وزارت داخله، تأمین امنیت و تنفیذ قانون در شهر کابل را غیر قابل قبول خوانده و به آمرین حوزه‌ها هدایت داد که در امر مبارزه با زورگویان و قانون شکنان تلاش نمایند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله آمده است که آقای حیات، شام روز گذشته این موضوع را در دیدار با آمرین حوزه‌های پولیس شهر کابل مطرح کرده است.

سرپرست وزارت داخله ضمن ستایش از کارکردهای آمرین حوزه‌ها، تأکید کرد که این اقدامات در جهت تأمین امنیت و تنفیذ قانون کافی نبوده و مسئولین باید در این زمینه سعی و تلاش نمایند تا قناعت مردم حاصل گردد.

وی هم‌چنان به آمرین حوزه‌های پولیس شهر کابل هدایت داد که در راستای مبارزه برضد جرایم، زورگویان، قاچاقبران مواد مخدر و آدم‌ربایان از هیچ نوع سعی و تلاشی دریغ نورزیده و نیز کوشش‌های شان را در جلب همکاری بیشتر مردم با پولیس، بیشتر سازند.

آقای حیات به آمرین حوزه‌های پولیس شهر کابل اطمینان داد که از اقدامات جدی قانونی آنان در برابر زورگویان و قانون شکنان قاطعانه حمایت خواهد کرد.

این درحالی است که روز گذشته، وزارت امور داخله کشور اعلام نموده بود که سطح آمار سرقت‌های موبایل در افغانستان در مقایسه با کشورهای هند و پاکستان پایین تر است.

وضعیت امنیتی شهر کابل قابل پذیرش نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد