وضعیت-بد-امنیتی،-پای-اندرابی-را-به-بلخ-کشاند

محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله کشور جهت بررسی وضعیت امنیتی زون شمال، به ولایت بلخ سفر کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله که امروز شنبه(22، سنبله) منتشر شده، آمده است که آقای اندرابی به هدف بررسی وضعیت امنیتی زون شمال کشور، روز گذشه به ولایت بلخ سفر نمود و با مسوولین ملکی و نظامی این ولایت دیدار کرد.

سرپرست وزارت امورداخله در نشست امنیتی که با شورای نظامی ولایت بلخ داشت، نظریات و پیشنهادات آنان را در راستای بهبود وضعیت امنیتی و مبارزه با جرایم، استماع کرد و به مسوولین مربوط هدایت داد که در جهت رسیدگی به چالش‌ها و نیازمندی‌های این نیروها توجه جدی نمایند.

آقای اندرابی ضمن قدر دانی از تلاش های نیروهای امنیتی و دفاعی در زون شمال، به آنان تاکید کرد که در راستای مبارزه با جرایم، تنفیذ قانون و تامین امنیت بیشتر از پیش تلاش نمایند.

سرپرست وزارت امورداخله در این سفر همچنان با والی ولایت بلخ دیدار کرد و در این دیدار، روی چگونگی وضعیت امنیتی این ولایت و بیشتر سازی هماهنگی نیروهای امنیتی و دفاعی در امر پلان گذاری و اجرای عملیات های ضد هراس افگنی صحبت گردید.

این درحالی است که وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که حملات تهاجمی طالبان در ولایت‌های غزنی، میدان وردک و زابل با کشته شدن ۱۶ عضو مسلح این گروه عقب زده شده است.

وضعیت بد امنیتی، پای اندرابی را به بلخ کشاند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد