وضعیت-خوب-نیست؛-پایتخت-نشینان-متوجه-باشید-

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که رانندگان موتر های شان را چک نمایند و مسافرین متوجه شخص کنار خود باشند تا طالبان داعشی چیزی را جابجا نکنند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز شنبه(۴، دلو) به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک‌اش از شهریان کابل و بخصوص مردم ناحیه ششم خواسته است که درین روز های حساس متوجه مسایل امنیتی شان باشند. 
وی افزوده است که روند بمب گذاری‌های کورکورانه در میان موتر های مسافربری مسیر موزیم کابل الی کوته سنگی نشان میدهد که یک هسته  فتنه و تروریست مربوط به طالبان داعشی درین ساحه فعالیت دارد. 

صالح می‌گوید که هرچند ما تمام آمادگی را برای سرکوب و مهار آنها گرفته ایم، اما بازهم خواهش داریم مسایل ذکر شده مد نظر گرفته شود. یعنی تکسی‌ران ها موتر های خود را چک نمایند، مسافرین متوجه شخص کنار خود باشند تا چیزی را جابجا نکنند. 
آقای صالح همچنان از تمام سرای دار ها خواسته است که هر صبح زیر موتر ها را بررسی نمایند. گلدانها و جدول های داخل سرک از جانب پولیس و کارمندان مخفی امنیت ملی چک می‌گردد. 

به گفته وی؛ گمان ما این است که ترور شهید نواب حیدری و بریدمول ابوطالب سادات نیز کار همین هسته بوده است. بنابراین، شک ندارم که زود یا دیر آنها را به پنجه قانون خوهیم سپرد؛ اما همکاری مردم ما باعث خواهد شد که این تروریستان و آدم کشان کور را زودتر دستگیر نماییم. 
معاون اول ریاست جمهوری از امنیت ملی کابل و فرقه ۱۱۱ بخاطر خنثا سازی چندین بمب خطرناک در ولسوالی خاک جبار ابراز سپاس و امتنان نموده و گفته است که اکثر بمب های که در مسیر تردد نیرو های ما گذاشته میشوند، از طریق ریموت کنترل‌های غیر تجارتی انفجار داده می‌شوند. اما خوشختانه تمام مشخصات این ریموت ها را در اختیار داریم و کار بخاطر تجهیز وسایط اردوی و پولیس با آلات اخلال موج به شدت جریان دارد؛ زیرا بیشترین تلفات نیرو های دولتی از همین بابت است. 
آقای صالح مدعی است که طالبان کمتر توان رویایی مستقیم را دارند و روش مورد پسند و استفاده آنها بیشتر ماین گذاری مسیر هاست.  من به تمام هموطنان خویش اطمینان میدهم که روند تدارکات را تسریع می بخشیم تا این وسیله کشنده طالبان هیچ گردیده و موثریت اش برای ابد از بین برود. درین بخش از هیچ نوع تلاش، بسیج و امکانات دریغ نخواهیم کرد. 

معاون اول وعده سپرد که روزی بشکه های زرد که اکنون سمبول آدم کشی طالبان است، هیچ خواهند بود. 

این درحالی است که در هفته های اخیر در نتیجه حملات و بمب‌گذاری‌های هدفمند در سراسر کشور که دولت طالبان را مقصر می‌داند، خشونت ها افزایش یافته است.

وضعیت خوب نیست؛ پایتخت نشینان متوجه باشید!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد