وقوع-سه-انفجار-در-شهر-کابل

سخنگوی پولیس کابل می‌گوید که در نتیجه وقوع سه انفجار در حوزه‌های هفتم، پنجم و پانزدهم شهر کابل، یک تن کشته و چهار تن دیگر زخم برداشته اند.

به گزارش افغان نیوز: حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه‌ی صبح امروز (شنبه، ۱ سنبله) انفجاری در ساحه‌ی «سرک نو چهل‌ستون» در مربوطات حوزه‌ی هفتم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

فردوس فرامرز، سخن‌گوی فرماندهی پولیس کابل می‌گوید که یک عراده موتر نوع کرولا در این رویداد هدف ماین مقناطیسی قرار گرفته است.

آقای فرامرز همچنان می‌گوید که در این رویداد یک نفر کشته و دو نفر دیگر به‌شمول یک غیرنظامی زخمی شده‌اند.

سخن‌گوی پولیس کابل گفت که حوالی ساعت ۷:۲۰ دقیقه‌ی صبح امروز انفجار دیگری در چهارراهی شهید، از مربوطات حوزه‌ی پانزدهم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

در این رویداد یک عراده موتر رنجر پولیس هدف ماین کنارجاده‌ای قرار گرفته است. در این رویداد دو سرنشین موتر رنجر زخمی شده‌اند.

همچنان صبح امروز انفجاری دیگر در سرک کمپنی از مربوطات حوزه‌ی پنجم امنیتی شهر کابل رخ داده است. سخن‌گوی پولیس کابل می‌گوید که در این رویداد به کسی آسیب نرسیده است.

این درحالی است که اخیرا انفجارهای ناشی از ماین مقناطیسی و کنارجاده‌ای در سراسر کشور، به ویژه در شهر کابل افزایش یافته است.

سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله، عصر دیروز جمعه(31، اسد)‌ در دیدار با تیم امنیتی، گزارش ارزیابی خلاهای امنیتی کابل را استماع نمود.

در اعلامیه وزارت داخله آمده است که در این جلسه امنیتی، آمرین حوزهای شانزدهم و هفدهم با ۱۶ تن از منسوبین این حوزه‌ها بخاطر غفلت وظیفوی از وظایف شان برکنار و جهت تحقیق به مراجع ذیربط معرفی شدند.

وقوع سه انفجار در شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد