ولسوال-نام-نهاد-طالبان-برای-ولسوالی-غورماچ-فاریاب-کشته-شد

مقام‌های امنیتی در شمال افغانستان می گویند، ولسوال‌ نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب در درگیری خودی کشته شده است.

به گزارش افغان نیوز: قول اردو ۲۰۹ شاهین با نشر خبرنامه‌یی گفته‌است که ولسوال نام‌نهاد گروه طالبان برای ولسوالی غور ماچ ولایت فاریاب در جوزجان کشته شده‌است.

در بیانیه قول اردوی ۲۰۹ شاهین هم‌چنان گفته‌ شده‌ که ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی غورماچ در یک درگیری خودی شان که در ولسوالی درزآب جوزجان رخ‌داده‌، کشته شده‌است.

به اساس یک خبر دیگر از ولایت فاریاب، در نتیجۀ حمله‌های هوایی در ولسوالی شیرین تگاب این ولایت، ۱۳ تروریست طالب کشته شده‌اند.

مقام‌های مطبوعاتی گفته‌ اند که در نتیجه حمله‌های هوایی نیروهای امنیتی، چندین مواضع و مخفی‌گاه‌های دشمن در قریه فیض‌آباد ولسوالی شیرین تگاب ولایت فاریاب مورد هدف قرار گرفته‌است.

مقام‌های مطبوعاتی قول اردوی ۲۰۹ شاهین می‌گویند که در نتیجۀ بمباران‌ها، ۱۳ تروریست کشته، ۷ مواضع مستحکم و مخفی‌گاه آنان با ۴ عراده موتر سایکل از بین رفته شده‌است.

گفتنی‌ست که گروه طالبان تا به حال در مورد کشته شدن ولسوال نام نهاد و افراد شان اظهار نظر نکرده‌اند.

فاریاب و جوزجان از جمله ولایت‌های شمالی افغانستان که در این اواخر گواه حمله‌های تروریستی گروه طالبان در مناطق مختلف آن دو ولایت بوده‌اند.

باید خاطر نشان ساخت که در یک سال اخیر، علاوه بر گروه طالبان، داعش نیز دست به حمله‌های تروریستی در آن ولایت‌ها زده و در بعضی از مواد حتا شماری از مردم‌های محل را نیز به قتل رسانیده‌است.

ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوالی غورماچ فاریاب کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد