ولسوال-نام-نهاد-طالبان-در-قلعه-زال-کندز-کشته-شد

وزارت داخله اعلام کرد که ولسوال نام نهاد طالبان در ولسوالی قلعه زال ولایت کندز با شماری از افراد تحت امرش جان باختند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت داخله با نشر خبرنامه یی گفته که ولسوال نام نهاد هراس افگنان طالب برای ولسوالی قلعه زال ولایت کندز با شماری از افرادش در یک حمله هوایی به هلاکت رسیدند.

در یک حمله هوایی شب گذشته در مربوطات ولسوالی قلعه زال ولایت کندز، مولوی دوست محمد ولسوال نام نهاد هراس افگنان طالب برای این ولسوالی از بین رفته است.

در این حمله هوایی، به شمول مولوی دوست محمد  8 جنگجوی طالب کشته و چهار دهشت افگن دیگر زخمی شده اند و دو عراده موتر و مقداری جنگ افزار مربوط به این گروه نیز تخریب و ازبین برده شده است.

قابل ذکر است که ولسوالی قلعه زال چند روز قبل به صورت کامل در تصرف طالبان قرار گرفته بود، که نیروهای امنیتی بعد از عملیات زیاد، بخشی از این ولسوالی را از تصرف طالبان آزاد ساختند.

همچنان در اعلامیه دفتر مطبوعاتی پولیس زون شمال شرق کشور آمده که در ادامه عملیات مشترک تعرضی نیروهای افغان موسوم به پامیر (۱) در ۲۴ ساعت گذشته در ساحات تلوکه مرکز شهر کندز و قریجات دم شاخ و الچین ۱۷ طالب مسلح کشته و هفت تن دیگر شان زخمی شده اند .

خبر می افزاید درجریان این عملیات سه عراده موترسایکل ،یکعراده موترنوع سراچه ،دوعراده رنجر دهشت افگنان نیز تخریب گردیده است .

ولسوال نام نهاد طالبان در قلعه زال کندز کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد