پاکسازی-بیش-از-ده-روستای-هرات-از-وجود-طالبان

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که بیش از ده روستای ولایت هرات از وجود گروه هراس افگن طالب پاکسازی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه (23، جوزا) منتشر شده، آمده است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، شب گذشته در مربوطات ولسوالی کشک رباط سنگی ولایت هرات عملیاتی را به منظور پاکسازی ساحات نا امن این ولسوالی راه اندازی نمودند که درنتیجه ده روستایی ولسوالی کشک رباط سنگی از وجود هراس افگنان پاکسازی گردید.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که شام دیروز، گروهی از جنگجویان وابسته به هراس افگنان طالب، به هدف اخلال امنیت بر بخش ولسوالی اوبه، حمله گسترده را سازماندهی کردند که با مقاومت شدید نیروهای پولیس ملی مواجه شدند.

اعلامیه افزوده است که در پاسخ متقابل نیروهای پولیس ملی، 20 هراس افگن طالب کشته و 10 هراس افگن دیگرشدیدآ زخمی شده اند. با تاسف دراین درگیری، دوسرباز پولیس نیز شهید شده اند اما به افراد ملکی محل آسیبی نرسیده است.

این درحالی است که عبدالله عبدالله؛ رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز چهار شنبه(22، جوزا) در مراسم گرامی‌داشت از روز مادر، گفت که جنگ گروه های تروریستی هر روز از مردم افغانستان قربانی می گیرد و طالبان با بهانه‌گیری و موضع‌گیری‌های نامعقول این جنگ را ادامه می‌دهند. بنابراین آنان عزم و اراده‌ای برای تامین صلح در کشور ندارند.

پاکسازی بیش از ده روستای هرات از وجود طالبان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد