پاکسازی-ولسوالی-دشت‌ارچی-کندز-از-وجود-طالبان

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که نیروهای امنیتی مرکز و بسیاری از ساحات را در اطرف ولسوالی دشت‌ارچی ولایت کندز از وجود طالبان پاکسازی نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه‌شنبه(27، عقرب) منتشر شده، آمده است که نیروهای دفاعی و امنیتی با راه اندازی عملیات شب گذشته، مرکز و بسیاری از ساحات را در اطرف ولسوالی دشت ارچی از وجود طالبان پاکسازی نمودند و ده ها طالب تروریست کشته شدند.

اعلامیه افزوده است که اکنون عملیات ها به شدت ادامه دارد و نیروهای امنیتی در حال پیشروی قراردارند و به زودی ساحات باقی مانده نیز از وجود طالبان پاکسازی خواهد شد.

وزارت دفاع ملی نا وقت روز گذشته نیز با نشر اعلامیه گفت که ۳۷ طالب در ولسوالی دشت ارچی ولایت کندز زمانی کشته شدند که بالای پوسته های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در اطراف مرکز ولسوالی حمله نمودند. همچنان ۱۵ عضو دیگر این  گروه زخم برداشتند.

در اعلامیه آمده است که تعداد زیادی از نیروهای تازه نفس به دشت ارچی رسیدند و به طالبان اجازه نخواهند داد که به جان و مال باشندگان این ولسوالی آسیب برسانند.

این درحالی است که روز گذشته، طالبان مسلح در ولسوالی های پنجوایی، ژیری و میوند ولایت قندهار و همچنان ولسوالی پشتون زرغون ولایت هرات نیز شکست خورده و بیش از صد جنگجوی این گروه کشته شدند.

پاکسازی ولسوالی دشت‌ارچی کندز از وجود طالبان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد