پلان-جدید-برای-سرکوب-طالبان-آغاز-شد

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرده که پلان جدید برای سرکوب گروه‌های تروریستی به خصوص طالبان به تاسی از اوامر سرقومندان اعلی قوای مسلح کشور آغاز شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ در اعلامیه این ریاست که ناوقت شب گذشته منتشر شد، آمده است که ما ایستاده‌گی در برابر گروهای تروریستی را ماموریت اصلی و مهم خود دانسته و نهادهای عملیاتی و کشفی را مکلف می‌داریم تا تمامی هدایات رییس جمهور غنی را در امر مبارزه علیه گروه‌های تروریستی، بسیج مردمی و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام پیروی کنند.

 همچنان در امر سرکوب گروه‌های واپس‌گرای تروریستی که وظیفه‌ی تخریب، توحش و عقب‌گرد تاریخی را دارند، تمامی تلا‌ش‌های خود را به کار خواهیم بست تا حاکمیت جمهوری اسلامی افغانستان تحکیم و تمامیت ارضی و استقلال کشور محفوظ بماند. 

ریاست عمومی امنیت ملی به تمامی شهروندان کشور و به‌خصوص نماینده‌گان مجلسین شورای ملی اطمینان داده که سلسله عملیات‌ها به تاسی از اوامر سرقومندان اعلی قوای مسلح و پلان جدید برای سرکوب و قلع و قمع گروه‌های تروریستی به خصوص طالبان آغاز شده است.

در اعلامیه آمده است که آرامش و امنیت به زودی در میهن عزیزمان افغانستان بازخواهد گشت.

این درحالی است که  اشرف غنی، رییس جمهور کشور، روز دوشنبه(۱۱، اسد) در نشست ویژه مشترک مجلسین شورای ملی، گفت که مردم افغانستان مورد یک تجاوز آشکار و جنگ تحمیلی فتنه‌انگیزان قرار گرفته‌اند.

آقای غنی نمایندگان مردم در پارلمان را به بسیج ملی دعوت نموده و تصریح کرد که مشکلات یا در میز مذاکره زانو به زانو حل می‌شود و یا در میدان جنگ، زانوی دشمن را می‌شکنیم.

پلان جدید برای سرکوب طالبان آغاز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد