پلیس-ملی-با-وسایل-مدرن-آمریکایی-تجهیز-میشوند

قرار است آمریکا ۱۰۰هزار میل سلاح مدرن به نیروهای پلیس ملی افغانستان کمک نمایند و با رسیدن این بسته های کمکی نیروهای امنیتی با وسایل مدرن آمریکایی تجهیز میشوند.

به گزارش افغان خبر: مرتضی رحیمی، معین تامیناتی وزارت داخله در مراسم تحویل گیری 492واسطه زرهی از کمک های آمریکا برای نیروهای نظامی افغانستان بیان کرد که به زودی نیروهای امنیتی به وسایل پیشرفته و مدرن تجهیز میشوند.

معین تامیناتی وزارت داخله در مورد دریافت واسطه های زرهی از کشور آمریکا گفت؛ اکنون روند توزیع نیمی از این وسایط زرهی به قطعات خاص پولیس ملی و بخش های ماین پاکی زون های ۳۰۳ ، ۴۰۴ و ۷۰۷ آغاز شده است.

مقدار دیگر از 492 واسطه زرهی که در دسترس وزارت داخله قرار گرفته به قطعات نظم عامه، سرحدی، و سایر زون های پولیس توزیع میگردد.

این مسئول وزارت داخله تصریح کرد که مسئولین امنیتی در نظر دارند تا در زمستان امسال، نیروهای پولیس ملی را از نظر تجهیزات و وسایل نظامی پیشرفته مجهزساخته و کمبودی ها و کاستی های موجود در این زمینه را مرفوع سازد.

معاون ریاست لوژیستیک معینیت تامیناتی؛ وسایط زرهی یاد شده را از امریکایی ها تحویل گرفت، گفت که این وسایط بخشی از کمک های ایالات متحده امریکا در چارچوب برنامه حمایت قاطع است.

جامعه جهانی نیز در نظر دارد تا نیروهای امنیتی افغان را در مقابل تهدید های تروریستی با جنگ افزار های پیشرفته  مدرن تجهیز نمایند.

 

پلیس ملی با وسایل مدرن آمریکایی تجهیز میشوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد