پنج-عضو-فدراسیون-فوتبال-افغانستان-ممنوع‌الخروج-شدند

رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان با چهار تن از همکارانش در پیوند به آزار و اذیت جنسی زنان ممنوع الخروج شدند.

به گزارش افغان نیوز: جمشید رسولی، سخن‌گوی دادستانی کل می‌گوید که تحقیقات در مورد آزار و اذیت جنسی اعضای تیم ملی فوتبال زنان افغانستان به طور جدی جریان دارد و بر اساس تصمیم هیات تحقیق، پنج تن از مسئولین فدراسیون فوتبال ممنوع الخروج شده‌اند.

او افزود: “رئیس فدراسیون، سکرتر جنرال، مسئول کمیته‌ دروازه‌بانان ، مسوول ارتباطات و یک نفر از کارمندان فدراسیون فوتبال حق سفر به خارج از کشور را ندارند”.

این در حالی است که روزنامه گاردین، به تازگی دومین گزارش خود را با جزئیات بیشتر در مورد آزار و اذیت جنسی اعضای تیم ملی فوتبال زنان منتشر کرده است.

در این گزارش با سه تن از اعضای تیم ملی فوتبال زنان گفتگو شده است. یکی از این بازیکنان گفته است که کرام الدین کریم رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان او را به داخل اتاق خواب مخصوص خود برده و پس از لت و کوب شدید، بر وی تجاوز جنسی کرده است.

یکی دیگر از بازیکنان گفته است که رئیس فدراسیون فوتبال تلاش داشته تا او را برهنه کند، اما بلاخره توانسته است از نزد او فرار کند و از داخل اتاق مخصوص خارج شود. هم‌چنان یکی دیگر از بازیکنان گفته است که کرام الدین کریم قصد داشته تا گردن و لبان او را ببوسد، اما او فرار می کند. بازیکن سومی گفته است که کرام الدین کریم در میان سایر بازیکنان او را همجنسگرا خوانده است.

پنج عضو فدراسیون فوتبال افغانستان ممنوع‌الخروج شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد