پولیس-بغلان-از-قاچاق-کیلوگرام-چرس-جلوگیری-کرد

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس مدیریت مبارزه با مواد مخدرقومندانی امنیه ولایت بغلان از قاچاق ۷۹ کیلوگرام چرس به کابل جلوگیری کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(15، جدی) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس مدیریت مبارزه با مواد مخدرقومندانی امنیه ولایت بغلان، از قاچاق 79 کیلوگرام چرس به کابل جلوگیری کرده اند.

اعلامیه افزوده است که این مقدار مواد مخدر به شکل ماهرانه دریک‌عراده موتر باربری نوع هینوجاسازی شده بود وقاچاقبران می‌خواستند آنرا به کابل قاچاق نمایند، اما دریک اقدام اوپراتیفی پولیس، از مربوطات ولسوالی بغلان مرکز، کشف و درپیوند به این قضیه دوتن بازداشت شده است.

اعلامیه هم چنان افزوده است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر در همکاری با منسوبان امنیت ملی ولایت فاریاب، دریک اقدام اوپراتیفی، یک فروشنده مواد مخدر را همراه با بیش از 5کیلوگرام تریاک ویک عراده موتر سایکل، از روستای بلوچ پایان ولسوالی پشتونکوت این ولایت، بازداشت کرده است.

این درحالی است که روز گذشته، نیروهای قطعات خاص پولیس در روستای سکندر ولسوالی آریوب زازی ولایت پکتیا نیز عملیاتی را انجام دادند که درنتیجه آن، یک محموله 303 کیلوگرامی مواد مخدرنوع "چرس" را همرا با سه میل کلاشینکوف، کشف وبدست آوردند.

پولیس بغلان از قاچاق 79 کیلوگرام چرس جلوگیری کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد