پولیس-ولایت-پروان-از-وقوع-یک-انفجار-جلوگیر-کرد

وزارت امور داخله اعلام نموده که پولیس ولایت پروان از انفجار یک حلقه ماین که از سوی گروه طالبان جهت انجام اعمال تروریستی و تخریبی در مربوطات ولسوالی بگرام این ولایت جاسازی شده بود، جلوگیری کرده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت داخله که امروز یک شنبه(9، سرطان) منتشر شده، آمده است؛ یک حلقه ماین که از سوی تروریستان طالب جهت انجام اعمال تروریستی و تخریبی در مربوطات ولسوالی بگرام ولایت پروان جاسازی شده بود، روز گذشته از سوی منسوبین پولیس قوماندانی امنیه آن ولایت کشف و خنثی گردید.

در همین حال، وزارت داخله با نشر یک اعلامیه جداگانه افزوده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت پروان در یک عملیات مشترک در مربوطات مرکز آن ولایت تعدادی سلاح مهمات را از یک منزل مسکونی کشف و ضبط نمودند.

سلاح و مهمات کشف شده شامل؛ یک میل کلاشینکوف با 42 عدد شاژور و تعدادی مهمات آن، 22 میل تفنگچه مختلف النوع، یک میل سلاح پنج تکه و 11 عدد بم دستی میباشد که در این عملیات به دست نیروهای امنیتی آمده است.

اعلامیه افزوده است که در پیوند به این تعداد سلاح و مهمات تا اکنون کسی بازداشت نشده است، اما بررسی های پولیس در این زمینه جریان دارد.

پولیس ولایت پروان از وقوع یک انفجار جلوگیر کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد