پولیس-ولایت-پروان-با-مجرمان-همکاری-می-کند

مقامات محلی پروان از همکاری و همدستی پولیس با مجرمان شاکی بوده و تاکید می کنند که باید پولیس این ولایت تغییر و تبدیل شود، در غیر آن امنیت برقرار نخواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: عصمت الله محمدی عضو شورای ولایتی پروان، روز دوشنبه( ۵ سنبله) به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ در این ولایت امنیت درست وجود ندارد و مردم با مشکلات گوناگون، سرقت های مسلحانه و اختطاف مواجه اند.

وی تصریح می کند که از قوماندان به پایین تمامی افرادی که در نیروی پولیس کار می کنند، خائن هستند و در ناامنی و ایجاد مشکلات با مجرمان همدست می باشند.

این عضو شورای ولایتی پروان تاکید کرد که تمامی مقامات امنیتی از شخص وزیر داخله تا سایر مسولان پایین رتبه، از این جریان مطلع اند اما هیچ اقدامی جهت پیگیری آن نمی کنند.

آقای محمدی، وییس احمد برمک وزیر داخله را شخص فاسد خواند و افزود که وی به دلایل نامعلوم خواستار ناامنی و بی ثبات ولایت پروان می باشد، زیرا اگر طرفدار امنیت در این ولایت می بود، با وجودی که از جریان ناامنی ها خبر دارد پس چرا تا هنوز اقدامی برای تغییر و تبدیل و یا هم مجازات پولیس نکرده است.

او در عین حال، آقای محفوظ ولی زاده، قوماندان امنیه پروان را فرد کارکشته و خوب عنوان کرد و اظهار داشت که یک قوماندان به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهند.

محمدی علاوه کرد؛ حدود یک سال است که این وضعیت در ولایت پروان حاکم می باشد، اما با اطلاع رسانی های مکرر مردم به مقامات امنیتی، وزیر داخله باز هم چشم پوشی می کند.

در همین حال وحیده شهکار، سخنگوی ولایت پروان گفته های نماینده مردم در شورای ولایتی را رد نموده و تصریح کرد که در این مورد هیچ قضیه به صورت مستقیم و کتبی به مقام ولایت نرسیده و اگر بصورت غیر مستقیم رسیده باشد، ما هنوز نشنیده ایم.

خانم شهکار می گوید که پولیس باید همکار و برای امنیت مردم باشدف در صورتی که مرتکب تخلف شود باید قانون اول بالای خود آنان تطبیق شود.

پولیس ولایت پروان با مجرمان همکاری می کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد