پولیس-کابل-موهای-محافظ-یک-وکیل-را-قیچی-کرد

فرماندهی پولیس اعلام نموده که محافظ یکی از وکلای شورای ولایتی کابل به دلیل سرپیچی از قانون ترافیکی بازداشت و سپس موهای آن کوتاه شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیهٔ که از سوی فرماندهی پولیس کابل به نشر رسیده امده است که این شخص، محافظ یکی از وکلای شورای ولایتی کابل بوده که دیروز (یکشنبه، ۱۹ حوت) از مربوطات ناحیه نهم شهر کابل واقع چهاراهی عبدالحق بازداشت شده است.

پولیس کابل گفته است که این محافظ مسلح، با منحرف ساختن ده‌ها موتر از مسیر اصلی جاده در ناحیه نهم شهر کابل، قصد داشت «خلاف جریان ترافیک» داخل جاده شود و عبور کند.

در خبرنامه‌ای که پولیس کابل ناوقت روز یک‌شنبه منتشر کرد، ضمن اینکه نام او را فاش نکرده هم‌چنان گفته نشده است که این فرد محافظ کدام یکی از وکلای شورای ولایتی کابل بوده است.

خبرنامه افزوده است که محافظ بازداشت‌شده اکنون به منظور تحمل جزای انضباطی در خانه محبوس به سر می برد؛ اما موهای وی را اصلاح و کوتاه نموده است.

از سوی هم، در عکس‌های که از این محافظ عضو شورای ولایتی کابل منتشر شده است، یک مرد مسلح با لباس نظامی و موهای بلند مشاهده می‌شود. اما در عکس‌های دیگر، موهای این مرد کوتاه و مرتب شده است.

این درحالی است که قطع مو یکی از شیوه‌های معمول «مجازات انضباطی» است که از سوی پولیس اعمال می‌شود.

پولیس کابل موهای محافظ یک وکیل را قیچی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد