چهار-تن-به-جرم-اختطاف-و-چاقاق-مواد-مخدر-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس ولایت های ننگرهار و هرات ۴ تن را در پیوند به اختطاف و چاقاق مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(14، ثور) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس ولایت هرات با انجام یک عملیات هدفمند، دوتن را در پیوند به قضیه اختطاف یک باشنده ولسوالی غوریان، بازداشت کردند.

اعلامیه افزوده است که این افراد، باشنده ساحه" احمدآباد" ولسوالی کهسان ولایت هرات هستند و چندی پیش در قضیه اختطاف یک باشنده ولسوالی غوریان این ولایت نقش داشتند که سرانجام روزگذشته در یک عملیات مشترک پولیس قومندانی امنیه ولسوالی غوریان و منسوبان امنیت ملی از ساحه " زنگی صباح غوریان" دستگیر شدند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس مبارزه با موادمخدر، با اجرای دوعملیات جداگانه، دوتن را در پیوند به‌قاچاق مواد مخدر"چرس" از ولایت ننگرهار دستگیر کرده اند.

در اعلامیه آمده است که این دو تن مقداری ۶۴ کیلوگرام مواد مخدر"چرس" را به‌گونه ماهرانه در دو عراده وسایط نقلیه جاسازی کرده بودند و سرانجام توسط پولیس از مربوطات حوزه نهم شهر جلال‌آباد و ولسوالی غنی‌خیل ولایت ننگرهار، دستگیر شدند.

چهار تن به جرم اختطاف و چاقاق مواد مخدر بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد