چهار-طالب-مسلح-در-کندز-کشته-و-زخمی-شدند

قول اردوی ۲۰۹ شاهین اعلام نموده که در نتیجه حمله هوایی در مربوطات مرکز ولایت کندز، چهار طالب به شمول دو عضو خارجی این گروه کشته و زخمی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در خبرنامه قول اردوی ۲۰۹ شاهین آمده است که در نتیجه حمله هوایی بعد از ظهر روز گذشته نیروهای ارتش در روستای کنَم، از مربوطات مرکز ولایت کندز یکی از افراد ملا منصور کشته شده و یک فرد دیگرش نیز زخم برداشته است.

در خبرنامه آمده است که در نتیجه عملیات طوفان ۲۵، روستاهای ذاخیل قدیم، شوره خاک پایین، سه درک و کاسه خورشید از مربوطات ناحیه اول و سوم شهر کندز از وجود هراس افگنان طالب پاک‌سازی شده است.

ولایت کندز در شمال شرق افغانستان از ولایت‌های ناامن بشمار می‌رود و طالبان در آن حضور گسترده دارند و هر از گاهی دست به تحرکات علیه نیروهای دولتی میزنند. هم اکنون چندین ولسوالی این ولایت به طور کامل در کنترل طالبان اند و شمار دیگر نیز در تهدیدات بسیار بالا قرار دارند.

این گروه در جریان سال جاری، حملات بسیار خونباری را بر مواضع نیروهای امنیتی در این ولایت انجام داده که در آن صدها سرباز ارتش و پولیس کشته شده اند. در ماه‌های اخیر، بیشتر حملات طالبان بر سربازان امنیتی، در شاهراه‌های این ولایت انجام شده است.

گذشته از این، ولایت کندز تنها ولایتی است که در دوره حکومت وحدت ملی، دوبار به گونه کامل مرکز این ولایت به دست طالبان سقوط کرده است.

چهار طالب مسلح در کندز کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد