چهار-قاچاق‌بر-مواد-مخدر-از-ولایت-فاریاب-بازداشت-شدند

منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت فاریاب، چهار تن را در پیوند به فروش " شیشه،هیروئین و تابلیت های نشه آور"کا" بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز چهار شنبه(28، جوزا) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت فاریاب، با اجرای چندین عملیات در نواحی مختلف شهر میمنه مرکز فاریاب، چهار تن را در پیوند به فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که از نزد این افراد، مقداری مواد مخدر نوع " شیشه،هیروئین و تابلیت های نشه آور"کا" نیز بدست آمده و دوسیه های نسبتی آنان، بعد از تحقیقات ابتدائی به نهاد مربوطه سپرده خواهند شد.

این درحالی است که دو روز قبل، منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت بدخشان، طی عملیات هدفمند، یک کارخانه تولیدی مواد مخدر را در ولسوالی درایم این ولایت کشف و از بین بردند.

منسوبین پولیس از این کارخانه که در روستای "مغلتی" این ولسوالی فعالیت داشت، مقدار ۶۴ کیلو گرام تریاک، ۱ پایه جنراتور، ۱ پایه ماشین پروسس مواد مخدر و برخی وسایل که در تولید مواد مخدر در کارخانه مذکور از آن کار گرفته میشد، بدست آوردند.

چهار قاچاق‌بر مواد مخدر از ولایت فاریاب بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد