کارزار«یاری-و-مهربانی»-برای-جمع-آوری-لباس-به-فقرا-در-بدخشان

شماری از زنان و مردان در شهر فیض‌آباد، مرکز بدخشان کارزار«یاری و مهربانی» برای جمع آوری لباس به نیازمندان، راه اندازی کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ شماری از زنان و مردان در شهر فیض‌آباد بدخشان کارزار« یاری و مهربانی» را به منظور جمع‌آوری لباس به فقرا و نیازمندان در این شهر راه اندازی کرده و این کارزار تا چند روز دیگر ادامه دارد.

زنان و مردان بدخشی با شعار« ای که دستت می‌رسد کاری بکن» این کارزار را از ساحه آخر گلدان شهر جدید آغاز و تا شهر کهنه این ولایت راه اندازی کرده اند.

فانوس یکی از برگزار کنندگان این کارزار می‌گوید که جوانان با احساس بدخشان هم از دختران و پسران نظر به شرایط فقر و تنگدستی و رسیدن فصل زمستان، کارزار جمع آوری لباس را برای نیازمندان و خانواده‌های بی سرپناه آغاز نموده اند.

به گفته‌ بانو فانوس، نظر به تغییرات سیاسی در کشور و روی کار آمدن امارت اسلامی طالبان، بسیار از مردم نان برای خوردن و لباس برای پوشیدن ندارند، پس زمان آن است که دست نیازمندان را بگیریم. 

فتح‌الله فرهمند، یکی دیگر از برگزار کنندگان این کارزار می‌گوید که برای نخستین بار این برنامه در شهر فیض‌آباد آغاز شده و به مدت 15 روز ادامه دارد.

آقای فرهمند، کارزار همیاری به نیازمندان و فقرا را یک اقدام نیک توصیف کرده و گفته است که این کارزار به ولسوالی‌های بدخشان نیز گسترش خواهد یافت.

با این حال مسوولان محلی امارت اسلامی طالبان برای بدخشان از این اقدام زنان و مردان بدخشان قدردانی کرده و حمایت‌شان را از این کارزار اعلام کردند.امنیت این کارزار را نیز طالبان به عهده گرفته اند.

کارزار«یاری و مهربانی» برای جمع آوری لباس به فقرا در بدخشان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد