کار‌خانه-پروسس-مواد-مخدر-در-ننگرهار-تخریب-گردید

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات مشترک و هدفمند نیرو‌های پولیس قطعه خاص ملی در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار، یک کار‌خانه پروسس مواد مخدر تخریب گردیده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(30، ثور) منتشر شده، آمده است که نیرو‌های پولیس قطعه خاص ملی مبارزه با مواد مخدر شب گذشته یک عملیات مشترک هدفمند را در قریه "شدل" ولسوالی اچین ولایت ننگرهار راه اندازی کردند.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه این عملیات، یک کارخانه پروسس مواد مخدر مربوط به هراس افگنان طالب را با مقدار زیادی مواد مخدر در روستای "شدل" این ولسوالی کشف و از بین بردند.

از این کارخانه، نزدیک به دو هزار کیلوگرام مواد مخدر شامل ۱۷۰۰ کیلوگرام چرس پروسس شده، ۱۵۰ کیلوگرام مواد کیمیاوی تحت نام کاربن، ۱۲۰ لیتر مورفین مایع و برخی لوازم و تجهیزات مربوط به این کارخانه، به دست نیروهای شامل عملیات آمده است.

وزارت داخله تصریح نموده که مواد مخدر به دست آمده طبق قانون مبارزه با مواد مخدر از سوی نیروهای پولیس در محل عملیات حریق گردیده است.

این درحالی است که ۱۰ تن در پیوند به قاچاق و نگهداری مواد مخدر از ولایت های نمیروز، ننگرهار، کابل و کندز بازداشت شده اند.

کار‌خانه پروسس مواد مخدر در ننگرهار تخریب گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد