کشته-شدن-سه-سرباز-پاکستان-در-حمله-تروریستی

سه سرباز پاکستان در جریان تبادل آتش با تروریست‌ها، در منطقه خرلاچی، از مربوطات کرم خیبر پختونخوا کشته شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ سایت خبری روابط عمومی بین‌الخدماتی، رسانه مربوط به نیرو‌های امنیتی پاکستان، روز سه‌شنبه( ۲۲ سنبله) در بیانیه‌ای اعلام کرده است که تروریست‌ها از داخل افغانستان، به سوی سربازان پاکستانی تیراندازی کرده‌اند.

در بیانیه آمده است که براساس گزارش‌های موثق اطلاعاتی نیرو‌های امنیتی پاکستان در این درگیری و تبادل آتش، تروریست‌ها تلفات زیادی متحمل شده‌اند.

در بیانیه رسانه‌ای ارتش پاکستان آمده است که در جریان تبادل آتش، سه سرباز به نام‌های نایک‌محمد رحمان ۳۲ ساله، نایک ماویزخان ۳۴ ساله و سپوی عرفان‌الله ۲۷ ساله کشته شده‌اند.

در این بیانیه تاکید شده که پاکستان استفاده تروریست‌ها از خاک افغانستان برای فعالیت‌ها علیه این کشور را به شدت محکوم می‌کند و انتظار دارد طالبان در آینده اجازه چنین فعالیت‌ها را ندهند.

بلاول بوتو زرداری، وزیر امور خارجه پاکستان نیز در بیانیه‌ای این حمله را محکوم کرده و از امارت اسلامی خواسته تا از انجام عملیات تروریستی از داخل افغانستان علیه پاکستان جلوگیری کنند.

تا کنون مقام‌های امارت اسلامی در مورد خواست وزارت خارجه پاکستان و ادعای این کشور مبنی بر هدف قرار گرفتن نیروهای پاکستان از خاک افغانستان، واکنش نشان نداده‌اند.

کشته شدن سه سرباز پاکستان در حمله تروریستی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد