کشف-بیش-از-كيلو-مواد-مخدر-در-نیمروز-و-ننگرهار

وزارت امور داخله اعلام نموده که پوليس ولایت های ننگرهار و نيمروز بيش از ١٧٠ كيلو گرام مواد مخدر مختلف النوع را در دو قضيه جداگانه كشف و ضبط نموده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که موظفين پوليس كندك ريزرف عملياتي قومانداني امنيه ولايت نيمروز در يك عمليات مقدار ١٢٤ كيلو مواد مخدر را از يك عراده واسطه كرولا در شاه راه زرنج - دلارام، كشف و به دست آوردند.

اعلامیه افزوده است که اين مواد شامل ۸۰ کیلو گرام تریاک، ۲۲ کیلو گرام چرس و ۲۲ کیلو گرام هیروئین ميباشد كه حاملين آن مواد متذكره را در يك عراده واسطه تيز رفتار جابجانموده بودند.

همچنان پوليس حوزه چهارم قوماندانی امنیه ولایت نیمروز مقدار ٥٠/٥٠٠ کیلوگرام مواد مخدر تحت نام شیشه را دیروز از ساحه شهرک انصاری شهر زرنج کشف و ضبط نمودند که در پيوند به اين قضايا، سه تن مظنونين از سوي پوليس بازداشت شدند.

در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که پولیس مبارزه با مواد مخدر قومانداني امنيه ولایت ننگرهار طی یک عملیات مقدار ۱۰۴ کیلو گرام مواد مخدر تحت نام چرس را از مربوطات آن ولايت كشف و ضبط نمود.

مواد متذكره از سوي حاملين آن دریک عراده واسطه نقلیه تيز رفتار بشکل ماهرانه جابجا گردیده بود كه روز گذشته از مربوطات ولسوالی سرخرود ولايت ننگرهار از سوي پوليس کشف و ضبط شد.

این درحالی است که وزارت امور داخله روز گذشته اعلام کرد: اطلاعی که بتواند منجر به دستگیری قاچاقبران و توزیع کنندگان مواد مخدر شود،علاوه برمکافات معنوی، مبلغ ۵۰ هزار افغانی نیز برای اطلاع دهنده پرداخت می‌گردد.

کشف بیش از 274 كيلو مواد مخدر در نیمروز و ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد