کشف-خریطه-مواد-انفجاری-از-کنر؛-تن-بازداشت-شدند

نیروهای پولیس ولایت کنر ۴ تن را در پیوند به انتقال ۹ خریطه مواد انفجاری و مقداری جنگ افزار از مربوطات ولسوالی‌های نرنگ و سرکانی این ولایت بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز چهار شنبه(11، جدی) با نشر اعلامیه گفته است که نیروهای پولیس، چهار تن را در پیوند به انتقال 9 خریطه مواد انفجاری و مقداری جنگ افزار از مربوطات ولسوالی‌های نرنگ و سرکانی ولایت کنر، بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است؛ دو تن آنان که مقداری مواد انفجاری را در یک عراده موترسایکل زرنج جاسازی کرده ومیخواستند به هدف انجام حملات تروریستی به جای دیگری انتقال دهند، پیش از رسیدن به هدف توسط نیروهای پولیس بازداشت شدند.

وزارت داخله هم چنان گفته است؛ دوتن دیگرکه می خواستند دو میل دهشکه و مقداری مهمات را از ولسوالی سرکانی به ولسوالی چوکی برای گروه تروریستی داعش انتقال دهند، بازداشت شده اند.

در اعلامیه این وزارت آمده است که نیروهای پولیس ملی، درامرمبارزه با جرایم تروریستی به گونه جدی کار وپیکار می کنند ودراین راستا ازهرگونه تلاش دریغ نخواهند کرد.

این درحالی است که روز گذشته، نیروهای امنیتی در ولایت های نیمروز، خوست، پروان و فاریاب ۱۵ تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر و سلاح غیرقانونی بازداشت کردند.

کشف 9 خریطه مواد انفجاری از کنر؛ 4 تن بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد