کشف-ده‌ها-حلقه-ماین-در-جریان-پاکسازی-ولایت-سرپل

وزارت امور داخله اعلام نموده که ده ها ماین مختلف در ولایت سر پل کشف و چندین روستا در مرکز آن ولایت، از وجود هراس افگنان طالب پاکسازی شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(20، عقرب) منتشر شده، آمده است که همزمان با آغاز عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور روز گذشته در ولایت سرپل، برخی مناطق از وجود هراس افگنان طالب پاکسازی گردیده و به ده ها حلقه ماین تروریستان طالب کشف و از بین برده شده است.

اعلامیه افزوده است که در این عملیات، به تعداد 50 حلقه ماین های مختلف هراس افگنان طالب از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی کشف و از بین برده شده اند و تعدادی وسایل و تجهیزات نظامی با 9 عراده موتر سایکل دهشت افگنان طالب به دست این نیروهای آمده است.

نیروهای امنیتی و دفاعی در این عملیات همچنان سه قرارگاه ترویستان طالب را کاملآ از بین برده اند و روستاهای بغاوی علیا، بغاوی سفلا، بغاوی افغانیه، بغاوی ازبکیه، بغاوی بلوچ از مربوطات مرکز ولایت سرپل را از وجود دهشت افگنان طالب پاکسازی نموده اند.

وزارت داخله تصریح نموده است که 9 فرد مشکوک به فعالیت های هراس افگنی نیز از سوی این نیروها از ساحه عملیات بازداشت شده اند.

کشف ده‌ها حلقه ماین در جریان پاکسازی ولایت سرپل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد