کشف-ده‌ها-کیلوگرام-مواد-مخدر-از-سه-ولایت-افغانستان

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس ولایت‌های ننگرهار، فاریاب و نیمروز طی چندین عملیات جداگانه، ده‌ها کیلو گرام مواد مخدر و مشروبات الکولی را کشف و بدست آوردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دوشنبه(19، جوزا) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت نیمروز، عملیاتی را در روستای "درویشک" ولسوالی کنگ انجام دادند که درنتیجه آن، یک موتر نوع کرولا که در آن مقداری ۹۵ کیلوگرام تریاک به هدف قاچاق جاسازی شده بود، کشف و بدست آورده‌اند. در پیوند به این قضیه فردی بازداشت نشده است.

هم‌چنان، منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت ننگرهار نیز سه تن را در پیوند به قاچاق دو کیلوگرام تریاک و دو کیلوگرام چرس از مربوطات ولسوالی‌های رودات و ده بالا، بازداشت کرده‌اند.

درهمین حال، منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت فاریاب با انجام یک عملیات، یکتن را در پیوند به تولید مشروبات الکولی همراه با ۵۱ کیلوگرام کشمش تخمیر شده، ازمربوطات حوزه سوم شهر میمنه بازداشت کرده‌اند.

این درحالی است که جنگجویان طالبان نیز پس از آتش‌بس روزهای عید، حملات گروهی شان را بر نیروهای امنیتی کاهش داده؛ اما باج‌گیری در مسیر شاهراه‌ها و کشت مواد مخدر را در مناطق تحت تسلط‌‌ شان افزایش داده است.

کشف ده‌ها کیلوگرام مواد مخدر از سه ولایت افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد