کشف-دو-انبار-بزرگ-سلاح-طالبان-در-ارزگان-و-فاریاب

وزارت امور داخله اعلام نموده که منسوبين امنيت ملي، دو قاچاقبر سلاح و مهمات را با تعدادي از سلاح های سنگین و تحهيزات نظامي از ولایت های ارزگان و فاریاب بازداشت كردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله که امروز شنبه (25 جوزا) منتشر شده، آمده است؛ "منسوبین فرماندهی پولیس ولایت ارزگان، در نتیجه یک عملیاتی که در مربوطات نقاط مرکزی ولایت ارزگان راه اندازی نموده بودند، یک ترریست طالب را با تعدادی زیادی از سلاح‌های سبک و سنگین و مهمات آن بازداشت نمودند."

در اعلامیه آمده است که بدنبال بازداشت این هراس افگن، نیروهای امنیتی پولیس موفق شدند تا یک انبار بزرگ تسلیحات جنگی هراس افگنان طالب را که در یک "کانتینر" نگه‌داری می‌نمودند، کشف و ضبط نمایند.

براساس معلومات منبع، از این ذخیره گاه، ده‌ها میل سلاح‌های مختلف‌النوع سبک و سنگین به شمول؛ سلاح‌های زیکویک، توپ های 82 ملی متری و 75 ملی متری، راکت اندازهای مختلف‌النوع، بم‌های دستی، مخابره‌های مختلف‌النوع، هزاران فیر مرمی سلاح‌های سبک و سنگین، البسه و تجهیزات نظامی بدست پولیس آمده است.

به گفته این وزارت، این تروریست در بازداشت پولیس بسر می‌برد و تحقیقات بیشتر از وی ادامه دارد.

وزارت امور داخله همچنان در خبری دیگری گفته که پوليس ولایت فارياب در یک عمليات مشترک با منسوبين امنيت ملی، يك قاچاقبر سلاح و مهمات را با تعدادی از سلاح و تحهيزات نظامی از مربوطات حوزه سوم شهر ميمنه، بازداشت كردند.

در اعلامیه آمده است که از منزل اين فرد، تعداد سلاح و مهمات از جمله؛ یک میل سلاح پیکا، یک قبضه راکت انداز با 7 فیر مرمی آن، ، سه پایه مخابره، مقدار مرمی سلاح‌های پیکا، کلاشینکوف و تفنگچه، واسکت‌های زرهی و مقداری تجهیزات نظامی بدست نيروهای شامل عمليات آمده است.

کشف دو انبار بزرگ سلاح طالبان در ارزگان و فاریاب

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد