کشف-میل-سلاح-مختلف-النوع-از-شهر-مزار

وزارت امور داخله اعلام نموده که موظفین پولیس مبارزه با تروریزم قوماندانی امنیه ولایت بلخ ۲۹ میل تفنگچه مختلف النوع را از شهر مزار شریف کشف کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک شنبه(28، میزان) منتشر شده، آمده است که موظفین پولیس مبارزه با تروریزم قوماندانی امنیه ولایت بلخ، روز گذشته 29 میل تفنگچه مختلف النوع را از شهر مزار شریف کشف و به دست آوردند.

اعلامیه افزوده است که این تعداد سلاح ها از داخل یک دکان از ناحیه چهارم شهر مزار شریف به دست آمده اند و در پیوند به آن یک تن از سوی پولیس بازداشت شده است.

این درحالی است که برخی از مقامات شمال کشور با ابراز نگرانی می گویند: شمال به میدان جنگ میان نیروهای دولتی و هراس افگنان مبدل شده و طالبان اکنون در بسیاری از ولسوالی های ولایت های شمالی همچون بغلان، کندز و بلخ حضور دارند و هرازگاهی دست به تحرکات نظامی می زنند.

منیر احمد فرهاد، سخنگوی والی بلخ، روز پنج شنبه( ۲۵، میزان ) در گفتگو با خبرنگار افغان نیوز، کمبود تشکیلات پولیس و نیروهای امنیتی را عامل تحرکات هراس افگنان در ولایت بلخ خواند و تاکید کرد، تا زمانی که این دو مشکل حل نگردد، بلخ همچنان شاهد ناامنی ها خواهد بود.

کشف 29 میل سلاح مختلف النوع از شهر مزار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد