کشف-و-تخریب-کارخانه-تولیدی-مواد-مخدر-در-سه-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس قوماندانی‌های امنیه ولایت‌های لغمان، خوست و بدخشان، ضمن کشف مقدار "۲۰۴۰" لیتر تیزاب، یک کارخانه تولیدی مواد مخدر را نیز از بین بردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت بدخشان صبح امروز دو شنبه(26، جوزا) طی عملیات هدفمند، یک کارخانه تولیدی مواد مخدر را در ولسوالی درایم این ولایت کشف و از بین بردند.

اعلامیه افزوده است؛ از این کارخانه که در روستای "مغلتی" این ولسوالی فعالیت داشت، مقدار ۶۴ کیلو گرام تریاک، ۱ پایه جنراتور، ۱ پایه ماشین پروسس مواد مخدر و برخی وسایل که در تولید مواد مخدر در کارخانه مذکور از آن کار گرفته می‌شد، به‌دست آمده و در پیوند به این قضیه یک تن از سوی پولیس بازداشت شده است.

در همین حال، وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پولیس کشفی روز گذشته، مقدار "۲۰۴۰" لیتر تیزاب را از شهر زرنج کشف و به دست ‌آوردند.

این مقدار تیزاب که از یک سرای در مرکز شهر زرنج ضبط گردید، بنام "فورمیک اسید" می‌باشد و در پروسس وتولید مواد مخدر به خصوص شیشه از آن گرفته میشود.

این درحالی است که روز گذشته، ۴ تن به مظنونیت قاچاق مواد مخدر با مقداری "شیشه و چرس" از ولایت های لغمان و خوست از سوی منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر بازداشت شدند.

کشف و تخریب کارخانه تولیدی مواد مخدر در سه ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد