کشف-کارتن-مواد-انفجاری-از-منزل-رییس-دفتر-برشنا

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولایت ارزگان، یک تعداد سلاح، مهمات و ۸ کارتن مواد انفجاری از منزل رئیس دفتر برشنا کشف گردیده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که پولیس ارزگان روز گذشته، یک عملیات تصفیه و تلاشی را در شهر ترینکوت مرکز آن ولایت راه اندازی نمود.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه این عملیات یک تعداد سلاح، مهمات و مواد انفجاری از منزل رئیس دفتر برشنا در ارزگان، و از منزل یک قاچاقبر مواد مخدر در آن ولایت کشف و بدست پولیس آمده است.

در اعلامیه آمده است که سلاح کشف شده از منزل غلام دستگیر مشهور به الماس یکتن از قاچاقبران مواد مخدر شامل؛ 3 ميل سلاح کلاشنکوف، 2 ميل پيکا، 3 ميل تفنگچه، 1500 فير مرمي پيکاه، يک ميل دهشکه، 15 قطع مرمی دهشکه، 27 فير مرمی راکت انداز، 5 صندوق مرمی هاوان، چندین پایه مخابره، 1 پایه جمر، آنتن‌های مخابره کودان، يک قاب دوربين ، 7 فير مرمی نارنجک و برخی وسایل و تجهیزات دیگر نظامی می‌باشد، که روزگذشته به دست پولیس آمده است.

وزارت داخله تصریح نموده است که همچنان در اثر تلاشی منزل متعلق به عبدالواسیع، رئیس دفتر برق برشنا در ارزگان، 8 کارتن مواد انفجاری، تعداد 5 ميل سلاح کلاشنکوف، 2 ميل تفنگچه، 16حلقه بم دستی، 20 فير مرمي چره‌یی، شریدهای سلاح ام 16، از منزل وی کشف و ضبط گردیده است.

کشف 8 کارتن مواد انفجاری از منزل رییس دفتر برشنا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد