کشف-کیلو-گرام-مواد-مخدر-از-کابل-و-ننگرهار

وزارت داخله اعلام نموده که پولیس مبارزه علیه مواد مخدر طی عملیات ویژه در ولایت های کابل و ننگرهار ۴۶۰ کیلو گرام چرس و شیشه کشف کرده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(17، سرطان) منتشر شده، آمده است که پولیس مبارزه علیه مواد مخدر طی یک عملیات در ولایت ننگرهار 410 کیلو گرام چرس را از ولسوالی رودات این ولایت کشف و ضبط نموده است.

در اعلامیه آمده است که این مقدار مواد مخدر بصورت بسیار ماهرانه در یک موتر کلان جا سازی شده بود تا به کابل و تورخم انتقال داده شود.

وزارت داخله تصریح نموده است که در پیوند به قاچاق این مقدار مواد مخدر یک تن بازداشت شده و به جرم اش نیز اعتراف کرده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبین پولیس معینیت مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات مشترک روز گذشته، مقدار 50 کیلو گرام مواد مخدر را از دروازه جنوبی شهر کابل"سنگ نوشته" کشف و بدست آوردند.

این مقدار مواد مخدر که نوع شیشه می باشد؛ از سوی حاملین آن در یک عراده واسطه نقلیه جابجا شده بود و میخواستند از ولایت فراه به شهر کابل قاچاق نمایند. در پیوند به این قضیه دو تن بازداشت شده اند.

این درحالی است که زراعت گسترده خشخاش که در تهیه هروئین و سایر مواد مخدر استفاده می شود و توسط طالبان کشت شده است، موجب افزایش شمار معتادان در افغانستان شده است.

کشف 460 کیلو گرام مواد مخدر از کابل و ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد