کشف-کیلوگرام-مواد-مخدر-از-ولایت-ننگرهار

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که درپی عملیات هدفمند نیروهای قطعات خاص پولیس در ولایت ننگرهار، ۴۳۹ کیلو گرام مواد مخدر از نوع "چرس، هیروئین و تریاک" کشف گردید.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(19، قوس) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس مبارزه مواد مخدر در همکاری با نیروهای قطعات خاص پولیس، عملیات هدفمندی را در مربوطات ولسوالی غنی خیل ولایت ننگرهار انجام داده‌اند.

اعلامیه افزوده است که نیروهای امنیتی در نتیجه این عملیات، دو ذخیره‌گاه مواد مخدر را کشف و از این دو ذخیره‌گاه ۳۸۱ کیلوگرام مواد مخدر نوع "چرس و تریاک" را بدست آوردند.

هم چنان؛ این نیروها با اجرای یک عملیات دیگر که بر یک منزل مسکونی در مربوطات ولسوالی غنی خیل ولایت ننگرهار انجام شد، ۵۸ کیلوگرام مواد مخدر نوع "تریاک و هیروئین"، یک میل سلاح و مقداری مهمات را کشف و بدست آوردند.

وزارت داخله می‌گوید که فردی درپیوند به این قضایا بازداشت نشده اما بررسی‌های پولیس پیرامون شناسائی عاملین آن ادامه دارد.

از سوی دیگر، درپی یک اقدام دیگر این نیروها، مبلغ ۲۹۹۰۰۰ پول افغانی عواید ناشی از قاچاق مواد مخدر که از سوی قاچاقبران از کندز به یکی از صرافان به ولایت بدخشان حواله گردیده بود، ضبط گردید.

این درحالی است که روز گذشته نیز یک محموله ۲۸ هزار کیلوگرامی چرس که در یک مخفی‌گاه در مربوطات ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار انبار شده بود، نابود گردید.

وزارت داخله گفت که قیمت مجموعی این محموله مواد مخدر، بیش از یک میلیون دالر امریکایی گفته شده که گروه‌های تروریستی به ویژه طالبان از عواید ناشی از قاچاق آن  تمویل می‌شوند.

کشف 439 کیلوگرام مواد مخدر از ولایت ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد