کشف-کیلوگرام-مواد-مخدر-در-میدان-هوایی-قندهار

وزارت داخله اعلام کرده که بیش از ۸ کیلوگرام مواد مخدر، در میدان هوایی قندهار کشف و ضبط شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله که امروز یک شنبه(9، جدی) منتشر شده، آمده است؛ دو قاچاقبر مواد مخدر که قصد داشتند ۴ کیلوگرام هیروئین را از میدان هوایی کندهار به خارج از کشور منتقل کنند، شناسایی و بازداشت شدند.

در خبرنامه آمده است: “این مواد که به وزن ۴ کیلوگرام می باشد و حاملین آن بطور ماهرانه داخل بیک های سفری شان جابجا نموده بودند، از سوی پولیس سرحدی در میدان هوایی ولایت کندهار کشف و ضبط گردید”.

وزارت داخله هم‌چنان گفته است که پولیس میدان هوایی کابل روز گذشته یک قاچاقبر را که قصد داشت بیش از چهار و نیم کیلوگرام مواد مخدر را به خارج از کشور انتقال دهد، شناسایی و بازداشت کردند.

در خبرنامه آمده است: “این مواد که نوع شیشه می‌باشد، در چهار تخته جان پاک مخلوط گردیده بود که پس شناسایی از سوی پولیس کشف و ضبط گردید”.

این در حالی است که به گفته‌ی مقامات افغان، مواد مخدر یکی از بزرگترین منابع مالی گروه‌های تروریستی در افغانستان محسوب می‌شود.

هم‌چنان، دولت افغانستان قاچاق و فروش مواد مخدر را در کنار فعالیت گروه‌های تروریستی عامل ناامنی این کشور می‌داند.

قاچاقبران مواد مخدر از راه‌های مختلف تلاش می کنند که مواد مخدر را به خارج انتقال دهند. جنگ و ناامنی گسترده در افغانستان، عامل اصلی فعالیت مافیای مواد مخدر در افغانستان است.

کشف 4 کیلوگرام مواد مخدر در میدان هوایی قندهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد