کشف-یک-انبار-بزرگ-تجهیزات-طالبان-در-ولایت-هرات

والی هرات می‌گوید که انبار بزرگ تجهیزات طالبان در روستای «شکیبان» ولسوالی زنده‌جان این ولایت، توسط نیروهای امنیت ملی کشف شده است.

به گزارش افغان نیوز: عبدالقیوم رحیمی، والی هرات امروز (چهارشنبه، ۲۳ دلو) در یک نشست خبری گفت که طالبان با استفاده از این تجهیزات جنگی، قصد راه‌اندازی حملات بالای نیروهای دولتی را داشتند که موفق به این کار نشده‌اند.

وی افزود: «در این ذخیره‌گاه، ۱۸ میل سلاح کلاشینکوف، سه میل چهل تک، یک میل راکت، دو میل ماشیندار، پنج قبضه تفنگچه و مقدار قابل توجه مهمات از جمله پنجاه عدد شاجور، سی‌وهفت حلقه بمب دستی، دو عراده موتر و یک عراده موترسایکل و هزاران فیر مرمی نگهداری می‌شد.»

از سویی هم، والی هرات گفت که طی دو ماه اخیر در نتیجه عملیات نیروهای دولتی در سطح شهر و ولسوالی‌های این ولایت بیش از ۵۰ تن به اتهام انجام حملات تروریستی و ارتکاب جرایم سازمان‌یافته بازداشت شده‌اند.

آقای رحیمی تاکید کرد که عملیات نظامی در فصل سرما، توان نظامی طالبان را کاهش داده است و عملیات نیروهای دولتی برای سرکوب طالبان همچنان ادامه دارد.

این درحالیست که یک تن از سرگروپ های طالبان و یک تن از ولسوالان نام نهاد این گروه در هرات نیز در عملیات خاص کارمندان امنیت ملی ولایت هرات شناسایی و دستگیر شده است.

کشف یک انبار بزرگ تجهیزات طالبان در ولایت هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد