کشف-یک-حلقه-ماین-از-بین-بوری-های-کچالو-در-پروان

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیرهای امنیتی در ولایت پروان، سه ماین گذار گروه طالبان و یک مسلح غیر مسئول بازداشت گردیدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(30، اسد) منتشر شده، آمده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت پروان در پی عملیاتی سه ماین گذار هراس افگنان طالب را که میخواستند یک حلقه ماین را در میان بوری های "کچالو" به مرکز ولایت پروان انتقال دهند، از مربوطات دره غوربند، بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که در همین حال، یک مسلح غیر مسئول به اتهام نگهداری مواد انفجاری و تجهیزات نظامی در منزل اش، از سوی پولیس همراه با مقداری تسلیحات جنگی و تجهیزات نظامی، در ولسوالی سیدخیل بازداشت گردیده است.

در همین حال، وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت پروان در پی چندین عملیات جداگانه‌ی شان که در نقاط مختلف این ولایت راه اندازی نموده بودند، سه تن را در پیوند به سرقت و قتل بازداشت کردند.

از میان افراد بازداشت شده؛ دو تن در پیوند به قتل از مربوطات ولسوالی سیدخیل و حوزه سوم شهر چاریکا، و یک تن در پیوند به سرقت از مربوطات حوزه سوم مرکز ولایت پروان بازداشت گردیده اند.

کشف یک حلقه ماین از بین بوری های کچالو در پروان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد