کشف-یک-مخفی‌گاه-بمب-های-کنارجاده‌ای-از-ولایت-پکتیکا

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قطعات خاص پولیس با اجرای عملیات ویژه، یک انبار بمب های کنارجاده را درمربوطات ولسوالی برمل ولایت پکتیکا، کشف و از بین برده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(17، دلو) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس با اجرای یک عملیات ویژه، یک انبار بمب های کنارجاده را درمربوطات ولسوالی برمل ولایت پکتیکا، کشف واز بین برده اند.

اعلامیه همچنان افزوده است که این مخفیگاه بمب های کنارجاده، روزگذشته از روستای نخیل ولسوالی برمل این ولایت کشف و 30 حلقه بمب های کنارجاده خورد و بزرگ مختلف النوع در محل از بین برده شده است.

دراین عملیات، برعلاوه کشف وخنثی 30 بمب کناره جاده، یک دستگاه پرتاب میزائیل همراه با 18 فیر مزاییل و سه دستگاه مخابره، نیز بدست آمده است. تروریستان، از این بمب های کنار جاده در انجام حملات تروریستی دربخش‌های از ولایت پکتیکا به ویژه ولسوالی برمل، استفاده میکردند.

این درحالی است که وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است؛ پولیس کابل، شام دیروز، در یک اقدام اوپراتیفی، دوبمب گذار را که میخواستند ماینی را به گونه ریموت کنترول در نزدیکی چهارراهی کمپنی، مربوطات حوزه پنجم امنیتی، جاسازی نمایند؛ بازداشت کرد.

کشف یک مخفی‌گاه بمب های کنارجاده‌ای از ولایت پکتیکا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد