کشف-۱۹۴۵-قرص-تابلیت‌های-نشه-آور-کا-از-شهر-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس کابل دو تن را در پیوند به قاچاق و فروش ۱۹۴۵ قرص تابلیت‌های نشه آور"کا" که در یک عراده موترنوع "کرولا" جاسازی کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(15، ثور) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر، با اجرای یک عملیات هدفمند، درمربوطات حوزه هشتم امنیتی شهر کابل، دو تن را در پیوند به قاچاق و فروش تابلیت‌های نشه‌ آور"کا" بازداشت کرد.

اعلامیه افزوده است که این افراد، ۱۹۴۵ قرص تابلیت‌های نشه آور"کا" را در یک عراده موترنوع "کرولا" به گونه ماهرانه جاسازی کرده و قصد داشتند آن‌را بالای شبکه‌های پرچون فروش موادمخدر در نقاط مختلف شهر کابل به فروش برسانند.

وزارت داخله تصریح نموده که دوسیه نسبتی افراد بازداشت شده، پس از تحقیقات ابتدائی جهت بررسی بیشتر، به نهاد مربوطه سپرده شده است.

این درحالی است که روز گذشته نیز دو تن که مقداری ۶۴ کیلوگرام مواد مخدر"چرس" را به‌گونه ماهرانه در دو عراده وسایط نقلیه جاسازی کرده بودند، توسط پولیس از مربوطات حوزه نهم شهر جلال‌آباد و ولسوالی غنی‌خیل ولایت ننگرهار، دستگیر شدند.

کشف ۱۹۴۵ قرص تابلیت‌های نشه آور"کا" از شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد