کشف-۲-هزار-کیلو-مواد-انفجاری-از-یک-موتر-باربری-در-ننگرهار

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای پولیس ملی، یک موتری باربری نوع "مازدا" حامل دو هزار کیلوگرام مواد انفجاری را از ولایت ننگرهار کشف کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار‌شنبه(۱۷، جدی) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس ملی در پی یک اقدام کشفی در مربوطات حوزه هفتم شهر جلال‌آباد مرکز ولایت ننگرهار؛ موتری باربری نوع "مازدا" را که مقداری دو هزار کیلوگرام مواد انفجاری در آن بارگیری شده بود، کشف و در پیوند به آن دو تن بازداشت گردیده‌اند.

اعلامیه افزوده است که این محموله مواد انفجاری به گونه ماهرانه در بین مواد" شوینده" جاسازی و قرار بود تروریستان از این محموله، در طراحی و سازماندهی حملات تروریستی استفاده نمایند.
وزارت داخله می‌گوید که از این موتر باربری، بر علاوه کشف دو هزار کیلوگرام مواد انفجاری؛ ۴۰۶ عدد کپسول ثانیه سوز که از آن در ساخت و ساز موتر بمب، واسکت‌های انتحاری و ماین‌های کنارجاده استفاده می‌شود، نیز کشف و بدست آمده است.

در اعلامیه آمده است که با کشف این موتر، از  انجام ده‌ها حمله تروریستی، جلوگیری به عمل آمده است.

این درحالی است که دو روز قبل، رییس امنیت ملی کشور گفت که گروه طالبان تلاش دارد تا رهبری‌اش را از پاکستان به یکی از ولایت‌های جنوب افغانستان مخصوصا ننگرهار بیاورد.

کشف ۲ هزار کیلو مواد انفجاری از یک موتر باربری در ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد