کمک-اردوی-ملی-به-سيلاب-زده-گان-ولایت-هرات

وزارت دفاع ملی اعلام نموده که نیروهای امنیتی شمار زیادی از باشندگان ولایت هرات را از کام مرگ ناشی از سیلاب ها نجات داده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت دفاع ملی که امروز سه شنبه(27، حمل) منتشر شده، آمده است که اردوى ملى كشور بر علاوه ماموريت هاى اساسى خويش، در زمینه نجات و مدد رسانی به متضررین و سیلاب هاى اخير نيز مانند هميشه درخشيده اند.

در اعلامیه اشاره شده که ساعت ١١ قبل از ظهر دیروز شماری از سربازان اردوى ملى به محلات آسیب دیده گان قریه سنوگرد ولسوالی گذره ولایت هرات اعزام گردیدند.

وزارت دفاع افزوده است که مردم محلات ذكر شده در اثر سرازير شدن سيلاب ها در شرايط نامناسبى به سر ميبردند اما توسط اردوى ملى به مكان هاى مصون انتقال داده شده و به ١٠٠ خانواده غذا و مواد خوراكى خويش را توزيع نمودند.

اعلامیه افزوده است که پرسونل حالات اضطرار و فوق العاده ما در چهار ولایت زون غرب احضارات درجه یک دارند؛ كه در صورت بروز چنين حوادث به شهروندان محترم کمک و یاری برسانند.

این درحالی است که سرازیر شدن سیلاب ها ناشی از باران شدید در بسیاری از ولایات افغانستان مردم را با مشکلات زیاد مواجه نموده و حتی افرادی را به کام مرگ کشانده اند.

کمک اردوی ملی به سيلاب زده گان ولایت هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد