گروه-داعش-فرد-ملکی-را-در-ولایت-غور-تیر-باران-کردند

محل اصلی فعالیت گروه داعش در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان است اما مسئولان محلی ولایت غور گفته اند که ۳۳فرد غیر نظامی در غرب کشور از سوی گروه تروریستی داعش تیر باران شدند.

به گزارش افغان خبر: مقامات محلی آن ولایت می‌گویند این رویداد شامگاه روز "سه شنبه" «4 عقرب» در منطقه غلمین ولایت غور روی داده‌است.

محمد ناصر خاضع، والی غور ضمن تایید این خبر گفت که گروه داعش 33 تن از افراد ملکی را تیرباران کردند و سپس ملا فاروق بزرگترین فرمانده این گروه تروریستی برای ولایت غور از سوی مردم و نیروهای امنیتی به قتل رسیده‌است.

او می‌گوید پس از بروز این رویداد خیزش مردمی به پایگاه‌های نظامی گروه داعش در ولایت غور حمله کردند و سپس چند تن از اعضای برجسته این گروه را به شمول فرمانده داعش به قتل رساندند.

غلمین یکی از مناطقی ناامن و پر نفوذ شورشیان طالب و گروه تروریستی داعش بوده که حضور نیروهای امنیتی افغان در آن ساحه کمتر دیده شده‌است.

این حرف‌ها در حالی مطرح می‌شود که مصطفی محسنی فرمانده پلیس ولایت غور می‌گوید: تا کنون در وصف تیرباران این افراد خبری به اداره‌اش نرسیده است.

حدود شش ماه پیش چندین تن از فرماندهان گروه تروریستی داعش در شهر فیروزکوه مرکز ولایت غور تجمع کردند و اعضای این گروه مردم را به سوی داعش دعوت می‌کردند.

گروه داعش 33 فرد ملکی را در ولایت غور تیر باران کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد