گروه-سه-نفری-آدم‌ربایان-در-کابل-بازداشت-شدند

وزارت داخله اعلام نموده که نیروهای پولیس، یک گروه سه نفری آدم‌ربایان و سارقان حرفه‌یی را در کابل بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که پولیس کابل، یک گروه سه نفری آدم ربایان حرفه‌یی را که در سرقت‌های مسلحانه و آدم ربایی در کابل نقش داشتند، بازداشت کرده است.

در خبرنامه آمده است: “این گروه چندی قبل یک کودک را از منطقه تیمور شاهی مربوطات حوزه اول امنیتی کابل اختطاف کرده و به خاطر رهایی این کودک مبلغ سه صد هزار دالر پول درخواست کرده بودند، کودک اختطاف شده یک روز پس از اختطاف در نتیجه شکنجه این گروه بی رحم، به تاریخ ۱۷ جدی سال روان به قتل رسیده بود”.

وزارت داخله گفته است که این گروه شب گذشته در یک عملیات نیروهای پولیس مبارزه با جرایم جنایی، از مربوطات حوزه پنجم امنیتی بازداشت شده اند.

در خبرنامه آمده است که افراد بازداشت در سازماندهی و انجام چندین پرونده جرمی در کابل، اعتراف کرده و تحقیقات بیشتر از آنان جریان دارد.

وزارت داخله چند ساعت قبل نیز با نشر خبرنامه ای گفته بود که مامورین پولیس ولایت هرات، یک آدم ربا را بازداشت کرده‌اند و یک کودک را نیز از چنگ او رها ساخته اند.

این در حالی است که آمار جرایم جنایی در شهر کابل، در جریان چند هفته ی اخیر نسبتا کاهش یافته است، اما با آن هم شبکه های جرمی و تبه کار هر از گاهی دست به جنایت می زنند.

گروه سه نفری آدم‌ربایان در کابل بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد