گروه-محاذ-فدایی-با-رهبری-جدید-علیه-ناتو-وارد-جنگ-میشود

گروه تروریستی محاذ فدایی که سال گذشته از سوی ملا منصور دادالله رهبری میشد و بیشتر فعالیت آنها در زابل و ولایات اطراف آن بود، ملا امدادالله منصور را به عنوان رهبر تازه شان برگزیده اند.

به گزارش افغان خبر: اسوشیتد پرس با نشر این گزارش نوشته است که طرفداران گروه محاذ فدایی با نشر ویدیویی برادرزاده ملا منصور دادالله را به عنوان رهبر تازه شان انتخاب کرده اند.

در این ویدیو ملا امدادالله منصور وعده سپرده است که علیه نیروهای خارجی در افغانستان وارد جنگ شده و انتقام خون ملا منصور دادالله را از آنها بیگیرد

ملا منصور این مسٔوولیت را در یک گردهمایی که در ولایت زابل با شرکت بزرگان مذهبی و فرماندهان محلی این گروه برگزار شده بود پذیرفته است.

امدادالله منصور برادر زاده ملا منصور دادالله  نماینده  سابق این گروه است که سال گذشته در ولسوالی خاک افغان ولایت زابل کشته شد.

نماینده سابق این گروه در سالهای گذشته با گروه تروریستی داعش اعلام بیعت کرده بود. و بارها طالبان با گروه محاذ فدایی درگیر شده‌ است.

از سوی دیگر، طالبان افغانستان چندی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرد بود که برادر و خانواده ملا دادالله با ملا هیبت الله رهبر طالبان بیعت کرده‌اند.

بر اساس این بیانیه، پس از نشست مقامات امارت اسلامی و بستگان ملا محمد عمر با حاجی عبدالله پدر ملا دادالله و منصور دادالله و پسران و برادرانش از جمله شیرآغا و عبدالخالق مشهور به گران آغا، ملا احسان الله برادر زاده ملا دادالله و دیگر بستگانش و همچنین فرماندهان وابسته این گروه ملا محمد داود آخند، ملا محمد صادق آخند و همراهانشان با ملا هیبت‌الله بیعت کردند.

گروه محاذ فدایی با رهبری جدید علیه ناتو وارد جنگ میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد