گزارش-سرباز-در-محاصرۀ-طالبان-جنجال-برانگیز-شد

قول اردوی ۲۰۹ شاهین اعلام نموده که گزارش سلام وطندار مبنی بر ۳۰۰ سرباز در محاصره طالبان جنبه فکاهی دارد؛ زیرا در ولسوالی شیرین تگاب ولایت فاریاب یک کمیت قابل ملاحظهء از نیروهای دفاعی وامنیتی تعبیه شده وهیچ گونه مشکل برای آنان وجود ندارد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ای که امروز دو شنبه(27، حوت) از سوی قول اردوی 209 شاهین منتشر شده، آمده است که ادعای سلام وطندار مبنی بر محاصره نیروهای امنیتی ودفاعی کشور در ولسوالی شیرین تگاب ولایت فاریاب بی بنیاد و بمثابه سب‌وتاژ روحیه ملی وبازو دادن به جنایت کاران طالب است.

اعلامیه افزوده است که با تاسف روز گذشته خبرنگاران سلام وطندار در ولایت فاریاب دست به نشر گزارشی زده است که ریشه در حقیقت ندارد وبیشتر جنبهء فکاهی دارد.

در ولسوالی شیرین تگاب یک کمیت قابل ملاحظهء از نیروهای دفاعی وامنیتی تعبیه شده وهیچ گونه مشکل برای آنان وجود ندارد چون قدمه های عقبی وحمایتی قادر هستند در هر شرایطی همسنگران خودرا از طریق زمین و هوا حمایت کنند.

در اعلامیه آمده است که با این حال یک سوال اساسی از کارمندان وخبر نگاران سلام وطندار مطرح میشود وآن اینکه شما از پُشت تلفن چطور تشخیص دادید که مصاحبه کننده یک سرباز اردوی ملی بوده است؟

از کجا تفکیک کردید که این مصاحبه کننده طالب نبوده؟ وبرای مغشوش ساختن اذهان مردم، تبلیغات روانی وپروپاگند های بی اساس شان را، تحت نام سرباز اردوی ملی و از طریق کارمندان متاسفانه غیر مسلکی سلام وطندار عمومی ساخته باشد؟

ما روز ملی خبر نگاران را در حالی تجلیل می‌کنیم که متاسفانه بعض افراد در قالب خبر نگار سخت در پی سب‌وتاژ روحیه ملی وضربه زدن به مورال رزمی نیروهای دفاعی وامنیتی (پاسبانان) واقعی این کشور هستند.

در همین حال، در گزارش سلام‌وطندار آمده است که یک سرباز لوای دوم قول اردوی 209 شاهین مستقر در ولسوالی شیرین‌تگاب فاریاب به شرط افشانشدن نامش، به سلام‌وطندار گفت؛ حدود 300 نیروی امنیتی در مرکز ولسوالی شیرین‌تگاب در محاصرۀ گروه طالبان قرار دارند و مسئولان قول اردوی 209 شاهین هیچ توجهی به آنان نمی‌کنند.

گزارش 300 سرباز در محاصرۀ طالبان جنجال برانگیز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد