گفتگوی-امارات-و-مصر-روی-مبارزه-با-پول‌شویی-و-تامین-مالی-تروریسم

مدیرکل دفتر اجرایی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم امارت متحده عربی با همتای مصری خود روی تلاش و هماهنگی‌ها‌ در مور توسعه سیستم موثر برای مبارزه با جرایم مالی، گفتگو کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ حمید الذابی، مدیرکل دفتر اجرایی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم ، با احمد خلیل، رییس هیات امنای واحد پولشویی و تامین مالی تروریسم مصر؛ قاضی حاتم علی، نماینده منطقه‌ای دفتر ملی مواد مخدر و جرم و جنایت در منطقه خلیج عرب، برای بحث در مورد تلاش ها و هماهنگی امارات و مصر دیدار کرده است.

دو طرف برجسته ترین تحولات منطقه ای و هماهنگی بین آنها را بررسی کردند. حمید الذابی در مورد گام های کلیدی امارات متحده عربی در توسعه یک سیستم موثر برای مبارزه با جرایم مالی و مشارکت آن با بخش خصوصی تاکید کرد.

آژانس خبری امارت گزارش داده که واحد مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم مصر راه‌هایی را برای پیشبرد نظام ملی و گام های مهم جمهوری عربی مصر ارائه کرد.

الزابی گفته است: «همکاری بین المللی و تبادل دانش هسته‌ای اصلی تلاش امارات برای مبارزه با جرایم مالی است. استرداد موفق مظنونان کلیدی نشان دهنده تلاش امارات متحده عربی است».

او تاکید کرد که امارت متحده عربی در مورد تعقیب کسانی که از سیستم مالی سوء استفاده می کنند، با همکاران بین‌المللی خود متعهد است.

الزابی افزود: «ما شریکان قوی با مصر در مبارزه با تامین مالی تروریسم هستیم و برای هماهنگی موثر با شرکای خود در آنجا ارزش قائلیم».

احمد خلیل، رییس هیات امنای واحد پولشویی و تامین مالی تروریسم مصر تصریح کرد که سفر الذابی و دکتر حاتم علی بخشی از تلاش ها برای تقویت روابط راهبردی امارات و مصر و الگویی برای همه کشورهای عربی است.

خیلیل افزود که مصر و امارات سیاستی را برای برقراری صلح و ثبات و در عین حال مبارزه با تروریسم و ​​جرایم مالی دنبال می کنند.

گفتگوی امارات و مصر روی مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد