فرودگاه-شارجه-در-نیمه-اول-شاهد-میلیون-مسافر-بوده‌است

فرودگاه شارجه در نیمه اول سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش ۱۴۲.۷۴ درصدی در ترافیک مسافر بوده است که حدود ۶ میلیون مسافر را به خود اختصاص داده است.

به گزارش افغان نیوز؛ خبرگزاری « وام» امروز (چهارشنبه،5 اسد) نوشنه است که این فرودگاه با رشد قابل توجهی در تعداد پروازها مواجه بوده است و در مجموع 41189 فروند هواپیما در نیمه اول امسال در مقایسه با 21709 فروند در مدت مشابه سال گذشته، افزایش 89.73 درصدی را به ثبت رسانده است.

در این گزارش آمده که بین ژانویه و ژوئن، فرودگاه شارجه بیش از 96,000 تن بار جابجا کرده است که در مقایسه با 63,844 تن در سال گذشته، 50.39 درصد افزایش داشته است.

علی سلیم المدفا، رییس اداره فرودگاه شارجه، در این مورد گفت:« رشد قابل توجه تعداد مسافرانی که از فرودگاه ما استفاده می کنند، امارت شارجه را به عنوان یک مقصد ترجیحی برای سفر و تجارت تقویت می کند. تعداد مسافرانی که در فرودگاه شارجه جای می‌گیرند. تلاش‌های مستمر ما برای ارائه خدمات نوآورانه پیشرو و جلب رضایت مسافران، تجربه سفری ایمن و متمایز را تضمین می‌کند».

المدفا افرود که به عنوان بخشی از تلاش‌های ما برای قرار دادن فرودگاه شارجه به‌عنوان یکی از بهترین فرودگاه‌های منطقه، سازمان فرودگاه شارجه مشتاق سرمایه‌گذاری در خدمات و راه‌حل‌های هوشمندی است که بالاترین استانداردهای بین‌المللی را برآورده می‌کند تا با جذب خطوط هوایی خارجی بیشتر، استراتژیک ما را تقویت کرده و نیز اتحاد و افزایش مداوم در تعداد مسافران را حفظ کند.

او گفت که اداره فرودگاه شارجه بی وقفه برای دستیابی به استراتژی خود برای بهبود تجربه سفر مسافران و افزایش رقابت منطقه ای و جهانی فرودگاه با راه اندازی طرح های نوآورانه تر که تجربه سفر راحت‌تر، روان و لذت بخشی را ارائه می دهد، کار می کند.

فرودگاه شارجه در نیمه اول 2022 شاهد 6 میلیون مسافر بوده‌است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد