عدم-رضایت-اشتراک-کنندگان-از-نمایشگاه-صنعت-پلاستیک-کابل

مهسا زهیر یک تن از اشتراک کنندگان نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک کابل می‌گوید؛ آنچه انتظار میرفت ، این نمایشگاه مورد استقبال مردم قرار نگرفت.

مهسا زهیر یک تن از اشتراک کنندگان نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک کابل در یک مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری افغان نیوز گفت:" من از اشتراک درنمایشگاه صنعت پلاستیک کابل رضایت کامل ندارم چرا که انچه انتظار میرفت که محصولات تولیدی ایرانی مورد استقبال مردم افغانستان قرار گیرد، متاسفانه قرار نگرفت."

خانم زهیر که ازشرکت تولیدی ایران بوریس (Iran Boress) نمایندگی می‌کند و محصولات این شرکت را به نمایش گذاشته است، می‌گوید؛ مردم افغانستان با محصولات ایران بوریس آشنایی کامل ندارند و همین عامل سبب شده  که مردم افغانستان از محصولات شرکت وی استقبال نکنند.

اما خانم زهیر بیان می‌کند که در آینده اگر چنین نمایشگاهایی در افغانستان برگزارشود وی با اشتیاق کامل اشتراک می‌کند چرا که مردم افغانستان در حال آشنا شدن با محصولات تولیدی ایرانی هستند.

شرکت ایرانی بوریس (Iran Boress) در نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک در کابل محصولات مانند قلم مو، غلطک رنگ پنگوئن، جاروهای صنعتی و بهداشتی و نخ های تک رشته امنوفیلامنت را به نمایش گذاشته است.

به گفته‌ی بانو زهیر مردم افغانستان با بعضی از محصولات ایران بوریس آشنایی ندارند و همین عامل سبب شده است که مردم از این محصولات استقبال خوب نکنند.

خانم زهیر گفت؛ افغان های زیادی برای دریافت نمایندگی شرکت ایرانی بوریس در افغانستان اظهار آمادگی کردند که این موضوع جای خوشحالی است .

از سوی دیگر خانم بایگانی یکی دیگر از اشتراک کنندگان این نمایشگاه که از شرکت بس بار نمایندگی می کند،گفت؛ این اولین بار است که محصولات خود را در افغانستان به نمایش گذاشته است و مورد استقبال خوب مردم نیز قرار گرفته اند.

خانم بایگانی گفت؛ تاجران زیاد حاضر شده اند که نمایندگی محصولات شرکت بس بار در افغانستان را برعهده بگیرند و این یک دست اورد کلان برای شرکت وی است.

شرکت بس بار تولید کننده محصولات اسباب بازی است و محصولات این شرکت مورد استقبال خوب مردم افغانستان قرار گرفته است.

نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک برایت مدت چهار روز از تاریخ (12 تا 16 ثور) در کابل دایر شد که در این نمایشگاه 95 غرفه از کشورهای مختلف محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

 

عدم رضایت اشتراک کنندگان از نمایشگاه صنعت پلاستیک کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد