یک-طراح-و-یک-فرد-انتحاری-در-ولایت-خوست-بازداشت-گردیدند

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرده است که یک فرد سازمانده و یک فرد انتحاری که قصد داشتند حملات انتحاری را در ولایت خوست انجام دهند، پیش از رسیدن به هدف شان بازداشت گردیند.

به گزارش افغان خبر: ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه‌ی گفته است که این افراد اعضای شبکه حقانی هستند و در ولایت خوست فعالیت ترورستی دارند.

افراد بازداشت شده؛ قصد داشت تا در ایام عید سعید اضحی با استفاده از یک فرد انتحاری بنام اعجازالحق و یکتن سازمانده حملات انتحاری به نام نصرت الله هنگام سفر مقامات بلند پایه دولتی در ولایت خوست حمله انتحاری را انجام دهد که قبل از رسیدن به هدف توسط مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی شناسایی و بازداشت گردیده است.

در یک خبر دیگر نیروهای امنیت ملی سه تن سارق مسلح را از مربوطات ولسوالی گردیز ولایت خوست بازداشت کردند.

افراد بازداشت شده به نام های نظر خان فرزند حیات خان، محمد اکرم فرزند بدی گل و اکرام الله فرزند معصوم باشنده گان ولایت خوست هستند.

این افراد قصد سرقت اموال منزل یک تن از هموطنان ما را در مربوطات ولسوالی گربز ولایت خوست با استفاده از یونیفورم نظامی و کارت های جعلی یک عضو اسبق مجلس نمایندگان را داشتند با دومیل سلاح کلاشینکوف ویک تعداد وسایل نظامی باالفعل توسط نیروهای ریاست عمومی امنیت ملی بازداشت گردیده اند.

یک طراح و یک فرد انتحاری در ولایت خوست بازداشت گردیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد