یک-چرخال-ارتش-در-ولایت-بغلان-سقوط-کرد

مسئولان محلی ولایت بغلان از سقوط یک چربال ارتش بر اثر گلوله باری طالبان در منطقه دهنه غوری این ولایت خبر میدهند.

به گزارش افغان خبر: مقام های محلی ولایت بغلان تایید کردند که یک چربال ارتش هنگام فراهم سازی تجهیزات جنگی بر یک پاسگاه نیروهای امنیتی مورد هدف طالبان قرار گرفته منهدم شده است.

بر اساس گفته های عبدالستار بارز والی بغلان، این چرخبال حوالی ساعت شش امروز (18میزان) بر اثر گلوله باری طالبان سقوط کرده است.

قرار بود این چرخبال بسته های کمکی را برای ۱۲۰تن از سربازانی که از ۵ روز به این سو در محاصره گروه طالبان قرار دارند، تحویل دهد.

اما مقام های دولتی در مورد تلفات این حادثه به رسانه ها چیزی نگفته و تا اکنون معلوم نیست که چند تن از سرنشینان چرخبال متذکره از بین رفته اند.

یک مسئول امنیتی در آن ولایت نیز سقوط این چرخبال را تایید کرده است.

بر اساس گزارش ها این چرخبال چهار سرنشین داشته که تا اکنون از سرنوشت هیچ یک از آنها اطلاعی در دست نیست.

سخنگوی طالبان در تماس تلفونی به رسانه ها گفته که این چرخبال ارتش بعد از سقوط به صورت کامل آتش گرفته و تمام سرنشینان آن نیز از بین رفته اند.

در روز های اخیر تحرکات طالبان در ولایت بغلان افزایش یافته و شماری از نیروهای امنیتی را در نزدیکی شهر پلخمری (مرکز آن ولایت) در محاصره قرار داده اند.

پیش از این نیز در زمستان گذشته طالبان مسلح توانسته بود ولسوالی های دندغوری، دند شهاب الدین و بغلان مرکزی را تصرف نمایند که بعد از جنگ چندین ماهه دوباره به دست نیروهای امنیتی درآمد.

یک چرخال ارتش در ولایت بغلان سقوط کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد